دعام کنید اگه میشه

سلام:
الان چند وقتی میشه که من اصلآ چیزی برای گفتن پیدا نمی کنم.انگار لال شدم،امیری که
همه از دست وراجی ها و دلقک بازیهاش کلافه بودن، الان یه آدم بی حال شده، باور کنید
خودم هم نمیدونم چرا اینطوری شدم.

راستی عجب حال گیری بود دیشب، یووه خاک تو سرت!!!!

این سربازی هم شده واسه ما مصیبت شده به خدا، همش به این فکر می کنم که میشه
از این دردسر کذایی معاف بشم. آخه یه ژانگول منو به چه درد این دولت می خوره بابا!! هر
چند که تو این مملکت دنبال خره مرده میگردن نعلشو بکشن.
تو رو خدا دعام کنید شاید شدیم.
تا بعد بای بای

نظرات 3 + ارسال نظر
یاشا جمعه 22 فروردین‌ماه سال 1382 ساعت 12:55 ب.ظ http://yasha.blogsky.com

اقا گفتم که یووه سوراخه !
من که دعات نمی کنم !!!

مصی جمعه 22 فروردین‌ماه سال 1382 ساعت 03:21 ب.ظ

سلام مبارک باشه
دوست یاشا دوست ما هم هست مگه نه یاشا جون؟

شادی جمعه 22 فروردین‌ماه سال 1382 ساعت 07:49 ب.ظ

سلام..مبارکه..بسیار زیباست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد