مغز من بیا منو یاری بکن!!!!!!!

سلام:
اطلاعیه:
در راستای اینکه بنده، بد خوردم به بی مطلبی و چیزی به این مغز پوکم نمی رسه، من بعد
میخوام از مطالب دیگران در این مکان مقدس استفاده کنم. یعنی میخوام هر مطلب جالبــی   که بدستم برسه،اینجا بنویسم.
خواهشمندم، از کسانی استطاعت فکری دارند، و در توانشــون هست، بنده حقیر را یـــاری
فرمایند.
لطفآ کمک های اهدایی یه خود را به این اینجا بدهید،خداوند به شما توفیق روز افزون بدهد.

آقا در ضمن من با sharemation شدیدآ مشکل دارم، یه بنده خدایی ما رو در یـابه، به خــدا
ثواب داره.
تا بعد بــــای......

نظرات 3 + ارسال نظر
حاج اسیر دوشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1382 ساعت 06:01 ب.ظ http://asir.blogspot.com

سلام مبارکه منم میخونم در ضمن این شرمیشین که یاشا خوراکشه بگو برات حل کنه

یاشا دوشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1382 ساعت 06:40 ب.ظ http://yasha.blogsky.com

مرگ !!!

شادی سه‌شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1382 ساعت 09:34 ب.ظ

سلام...خوب یه ذره دیر به دیر بنویس مغزت فرصت پردازش مطلب جدید رو داشته باشه...فعلا اینو داشته باش تا بعد....کاش معشوق ز عاشق طلب جان میکرد..تا که هر بی سرو پایی نشود یار کسی....موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد