بیخیال عنوان............

  سلام:
امشب بازم نوشته هام در مورد فوتبال
این صحنه مربوط میشه به گل دیوید ترزگه

و این هم الکس قبل از گل

الکس بعد از گل

شاهکار جی جی بوفون و حماقت فیگو

و ندود بعد از گل

آقا من نمیدونم چرا باید  رئال با یووه بازی میکرد، بعد از حذف منچستر، مقابل رئال، حالا رئال
باید حذف شه، امسال تمام عشقهایه من خوردن به هم، ولی خیالــــــــی نیست. یووه جایه 
من یو و رئال قهرمان میشه، حتی بدون ندود، حیف شد واقعآ حیف شد. کاش ندود هم بود.

آقا امشب هنر کردم، و لینکهایه مورد علاقمو گذاشتم.(خسته نباشم).  

یه حرف کوچولو هم در مورد رضا، رضا اسیر نوشته هاتم.

و استقلال همچنان میبازد، (قابل توجه پرسپولیسی هایه عزیز) این واژه باخت، چیزشــــو از
چیزه استقلال بیرون نمیکشه. چرا واقعآ چرا؟؟؟؟
تا بعد.................
برمیگردم................

  
نظرات 3 + ارسال نظر
حاج اسیر جمعه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1382 ساعت 12:49 ق.ظ http://asir.blogspot.com

اصولا منم اسیر نوشته هاتم در ضمن شیرمیشین ردیفه!! راستی من دلم واسه استقلال میسوزه!!

شادی جمعه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1382 ساعت 02:45 ق.ظ

سلام..من که بد جوری و حشتناک آبیته!!!!حتی با باختهای اخیرووواین چیزا برا همه پیش می آد..برا قرمز ها هم اومد...بای

یاشا جمعه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1382 ساعت 03:39 ب.ظ http://weblog.yashaonline.com

با تشکر از کلیه زحمات کشیده شده توسط جنابعالی : مرررررررررررررررررررررگ !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد